კრეატიული კონტენტი და ქოფირაითინგი

კურსის მიზანი

კრეატიული კონტენტისა და ქოფირაითინგის კურსის მიზანია, სარეკლამო ინდუსტრიით დაინტერესებული ადამიანების მომზადება სამომავლო კარიერისთვის. სტუდენტები დაეუფლებიან კრეატიული ქოფირაითინგისა და კონტენტის შექმნის ძირითად პრინციპებს, რაც მათი პირველი ნაბიჯი გახდება წარმატებული კარიერისაკენ. კურსის დასრულების შემდეგ, სტუდენტები კონტენტის მეშვეობით შეძლებენ ბრენდების „ალაპარაკებას“ და სრულყოფილად გამოიყენებენ თავიანთ შემოქმედებით უნარებს.

  • შემოქმედებითი სამუშაო პროცესის ეფექტურად დაგეგმვა
  • ბრენდის ენის და ქოფირაითინგის სტილის შემუშავება
  • კონტენტ იდეების შექმნა
  • სარეკლამო ტექსტების წერა
  • ბრენდის საკომუნიკაციო ტერიტირიებისა და შესაბამისი კონცეფციების განსაზღვრა
  • კურსის დასრულების შემდეგ, გაიცემა ინგლისურენოვანი სერტიფიკატი 
  • სერტიფიკატის მისაღებად სტუდენტმა უნდა დააგროვოს 100 ქულიდან მინიმუმ 71 ქულა
  • თათია დოლიძე ლივინგსტონის კრეატიული დირექტორია
  • Მას 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს ისეთ კრეატიულ სააგენტოებში, როგორიცაა: REDBERRY, ლივინგსტონი, McCann Tbilisi, ფორმულა კრეატივი, FCB Artgroup Tbilisi და Saatchi & Saatchi Caucasus
  • თათიამ, 10 წლის განმავლობაში, კრეატიულ სფეროში თითქმის ყველა მიმართულებით იმუშავა: სოციალური მედიის კონტენტი, კომუნიკაციის სტრატეგია, ქოფირაითინგი, ვიდეო-პროდაქშენი, სატელევიზიო და ციფრული რეკლამა, სცენარების წერა, ბლოგინგი, სტატიების შექმნა და კრეატიული გუნდის მართვა
  • არის Cannes Young Lions Georgia-ის ბრინჯაოს მედლის მფლობელი FILM-ისა და DESIGN-ის კატეგორიებში
  •  უმუშავია ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა: Visa, Coca-Cola, GPIH, Heineken, Samsung, Peugeot, USAID, Vestel, Heidelberg, Axis, Badagoni, Natakhtari, Tolia, Tbilisi Mall, Marriott, Zoommer, Wendy’s, TBC Bank, Re|Bank და სხვა.
  • სასურველია ინგლისურის ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა
  • შემოქმედებითი სამუშაო პროცესის ეფექტურად დაგეგმვა
  • ბრენდის ენის და ქოფირაითინგის სტილის შემუშავება
  • კონტენტ იდეების შექმნა
  • სარეკლამო ტექსტების წერა
  • ბრენდის საკომუნიკაციო ტერიტირიებისა და შესაბამისი კონცეფციების განსაზღვრა
  • კურსის დასრულების შემდეგ, გაიცემა ინგლისურენოვანი სერტიფიკატი 
  • სერტიფიკატის მისაღებად სტუდენტმა უნდა დააგროვოს 100 ქულიდან მინიმუმ 71 ქულა
  • თათია დოლიძე ლივინგსტონის კრეატიული დირექტორია
  • Მას 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს ისეთ კრეატიულ სააგენტოებში, როგორიცაა: REDBERRY, ლივინგსტონი, McCann Tbilisi, ფორმულა კრეატივი, FCB Artgroup Tbilisi და Saatchi & Saatchi Caucasus
  • თათიამ, 10 წლის განმავლობაში, კრეატიულ სფეროში თითქმის ყველა მიმართულებით იმუშავა: სოციალური მედიის კონტენტი, კომუნიკაციის სტრატეგია, ქოფირაითინგი, ვიდეო-პროდაქშენი, სატელევიზიო და ციფრული რეკლამა, სცენარების წერა, ბლოგინგი, სტატიების შექმნა და კრეატიული გუნდის მართვა
  • არის Cannes Young Lions Georgia-ის ბრინჯაოს მედლის მფლობელი FILM-ისა და DESIGN-ის კატეგორიებში
  •  უმუშავია ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა: Visa, Coca-Cola, GPIH, Heineken, Samsung, Peugeot, USAID, Vestel, Heidelberg, Axis, Badagoni, Natakhtari, Tolia, Tbilisi Mall, Marriott, Zoommer, Wendy’s, TBC Bank, Re|Bank და სხვა.
  • სასურველია ინგლისურის ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა

950 ₾

(განვადებით თვეში 30 ლარიდან)

გჭირდება რჩევა?
ჩვენი ოპერატორი კავშირზეა