ინტერიერის დიზაინის სრული კურსი: თეორიიდან პრაქტიკამდე

ინტერიერის დიზაინის სრული კურსი: თეორიიდან პრაქტიკამდე

კურსის მიზანი

კურსის მიზანია სტუდენტებმა განივითარონ კრიტიკული აზროვნება და დიზაინის პროფესიული ენის ცოდნა, რათა შექმნან არა მხოლოდ ესთეტიკურად მიმზიდველი, არამედ ფუნქციური და ადამიანზე ორიენტირებული სივრცეები. დაეუფლონ ორ ძირითად პროფესიულ პროგრამას — Archicad-სა და 3Ds Max-ს — რაც მათ საშუალებას მისცემს დამოუკიდებლად იმუშაონ რეალურ პროექტებზე.

  • კურსდამთავრებული მიიღებს სრულყოფილ საბაზისო ცოდნას ინტერიერის დიზაინის თეორიულ და პრაქტიკულ საფუძვლებზე
  • დაეუფლება სივრცის დაგეგმარების, ფერის, სტილისა და მასალების შერჩევის მთავარ პრინციპებს
  • შეისწავლის Archicad-ისა და 3Ds Max-ის გამოყენებას ინტერიერის გეგმარებისა და ვიზუალიზაციისთვის
  • დამოუკიდებლად შექმნის დასრულებულ დიზაინ-პროექტს გეგმარებით, 3D მოდელითა და რენდერებით
  • შეიძენს უნარებს, რომლებიც აუცილებელია დიზაინ-პროექტის რეალურ სამუშაო პროცესში ჩასართავად
  • მოემზადება კლიენტთან კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის ძირითადი სტრატეგიებისთვის
  • გაითავისებს პროფესიული ეთიკისა და დიზაინის სფეროში მუშაობის სტანდარტებს
  •  

ლექცია 1: შესავალი ინტერიერის დიზაინში

  • ინტერიერის დიზაინის, არქიტექტურისა და დეკორირების გამიჯვნა.
  • დიზაინერის როლი და პასუხისმგებლობა: უსაფრთხოება, ფუნქცია და ესთეტიკა.
  • სივრცის ფსიქოლოგიური გავლენა ადამიანზე.
  • დავალება 1

ლექცია 2: პროფესიული პროგრამების შესავალი (პრაქტიკული)

  • Archicad-ის ინტერფეისის მიმოხილვა: ძირითადი ხელსაწყოები და ბრძანებები.
  • 3Ds Max-ის ინტერფეისის შესავალი: ნავიგაცია და ვიუპორტები.
  • დავალება 2

ლექცია 3: სივრცის გრამატიკა - დიზაინის ელემენტები და პრინციპები

  • დიზაინის ელემენტები: ხაზი, ფორმა, სივრცე, ტექსტურა, ფერი.
  • დიზაინის პრინციპები: ბალანსი, რიტმი, აქცენტი, პროპორცია, ჰარმონია.
  • დავალება 3

ლექცია 4: მოდელირების საფუძვლები (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მუშაობა: კედლები, კარები, ფანჯრები.
  • 3Ds Max-ში ძირითადი მოდელირების ტექნიკები და მარტივი გეომეტრიის შექმნა.
  • დავალება 4

ლექცია 5: საპროექტო ნახაზის კითხვა და შექმნა

  • ნახაზის ტიპები: გეგმა, ჭრილი, ფასადი.
  • მასშტაბი და პირობითი ნიშნები.
  • დავალება 5

ლექცია 6: ნახაზებთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ფენების მართვა და 2D ხედების შექმნა.
  • 3Ds Max-ში კამერების შექმნა და ხედებთან მუშაობა.
  • დავალება 6

ლექცია 7: ერგონომიკა და სივრცის დაგეგმარება

  • ერგონომიკა და ანთროპომეტრიკა: დიზაინი ადამიანის სხეულისთვის.
  • სივრცის ზონირება და ცირკულაციის პატერნები.
  • დავალება 7

ლექცია 8: სივრცის მოდელირება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში 3D ელემენტებთან მუშაობა და მარტივი სტრუქტურების მოდელირება.
  • 3Ds Max-ში 3D მოდელირების ინსტრუმენტების შესავალი და ედიტაბელი პოლი ობიექტების შექმნა.
  • დავალება 8

ლექცია 9: ავეჯის განლაგება და ინტერიერის კომპოზიცია

  • ავეჯის განლაგების სტრატეგიები და ფოკუსური წერტილები.
  • სივრცეების დაყოფა ფუნქციურ ზონებად.
  • ცირკულაციის პატერნები: ინტუიციური და დაუბრკოლებელი ტრაექტორიების შექმნა სივრცეში.
  • დავალება 9

ლექცია 10: ინტერიერის კომპოზიციის აგება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ოთახების შექმნა და ინტერიერის ობიექტების ბიბლიოთეკების გამოყენება.
  • 3Ds Max-ში ავეჯის მოდელების იმპორტი და განლაგება.
  • დავალება 10

ლექცია 11: მასალები და მოსაპირკეთებელი საშუალებები

  • მასალების თვისებები: მყარი და რბილი ზედაპირები.
  • მდგრადი და ეკოლოგიურად სუფთა მასალები.
  • დავალება 11

ლექცია 12: მასალებთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მასალებისა და ტექსტურების გამოყენება.
  • 3Ds Max-ში მასალების და ტექსტურების შესავალი, UV რუკების გამოყენება.
  • დავალება 12

ლექცია 13: სინათლის მეცნიერება და ფერის თეორია

  • განათების დიზაინი: ბუნებრივი და ხელოვნური სინათლის შრეები.
  • ფერის თეორია და ფერთა სქემები.
  • დავალება 13

ლექცია 14: განათებასთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ინტერიერის განათების დაყენება და ძირითადი ხედების რენდერინგი.
  • 3Ds Max-ში განათების შესავალი და სტანდარტული სინათლის წყაროების გამოყენება.
  • დავალება 14

ლექცია 15: ქეისი I: სამზარეულოს დიზაინი

  • „სამუშაო სამკუთხედი“ და მისი ევოლუცია.
  • მასალების შერჩევა გამძლეობისა და ჰიგიენის მიხედვით.
  • დავალება 15

ლექცია 16: კომპლექსური მოდელირება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში კომპლექსური სტრუქტურების (საფეხურები, ზღუდეები) მოდელირება.
  • 3Ds Max-ში კომპლექსური 3D მოდელირება სპლაინისა და ედიტაბელი პოლის გამოყენებით.
  • დავალება 16

ლექცია 17: ქეისი II: მისაღები და სასადილო ოთახი

  • მრავალფუნქციური სივრცის დიზაინი.
  • მედია-სისტემების ესთეტიკური ინტეგრაცია.
  • დავალება 17

ლექცია 18: რეალისტური მასალების შექმნა (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მასალების და ტექსტურების სიღრმისეული მართვა.
  • 3Ds Max-ში Corona-ს რენდერის გამოყენებით რეალისტური მასალების (ხე, მეტალი) შექმნა.
  • დავალება 18

ლექცია 19: ქეისი III: საძინებელი და სააბაზანო

  • განათების შრეები განწყობისა და ფუნქციისთვის.
  • „სველი“ და „მშრალი“ ზონები სააბაზანოში.
  • დავალება 19

ლექცია 20: სცენის კომპოზიცია და რენდერინგი (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში კამერის შექმნა და პროექტის რენდერინგი.
  • 3Ds Max-ში კამერისა და სცენის კომპოზიციის დაყენება და რენდერინგი Corona-ს გამოყენებით.
  • დავალება 20

ლექცია 21: პროფესიული პრაქტიკა და პრეზენტაცია

  • კომუნიკაცია დამკვეთთან: ბრიფინგი და საჭიროებების ანალიზი.
  • კონცეპტუალური დიზაინის შემუშავება: მუდბორდები და კონცეპტ-ბორდები.
  • დავალება 21

ლექცია 22: პროექტის მომზადება პრეზენტაციისთვის (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში პროექტის დასრულება და გეგმების ექსპორტი ბეჭდვისთვის.
  • 3Ds Max-ში მაღალი ხარისხის, ფოტორეალისტური რენდერების შექმნა პრეზენტაციისთვის.
  • დავალება 22

ლექცია 23: საბოლოო პროექტი და პერსონალური სტილის განვითარება

  • ძირითადი სტილების მიმოხილვა შთაგონებისთვის.
  • დიზაინ-ფილოსოფიის ჩამოყალიბება.
  • დავალება 23

ლექცია 24: პროექტის ფინალური პრეზენტაცია (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მომზადებული პროექტის სრული დეტალიზაცია.
  • 3Ds Max-ში შექმნილი საბოლოო ფოტორეალისტური რენდერების წარდგენა.

ელენე მარგველაშვილი

  • ინტერიერის დიზაინერი, ბარსელონის არქიტექტურის სკოლის მაგისტრი. მუშაობს  კერძო პროექტებზე, სადაც წარმატებით  აერთიანებს ევროპული დიზაინის სკოლის აკადემიურ ცოდნასა და ადგილობრივ ბაზარზე მუშაობის პრაქტიკულ გამოცდილებას
  • თანამედროვე დიზაინისა და სივრცის კონცეპტუალური დაგეგმარების ღრმა ცოდნა მას შესაძლებლობას აძლევს, თითოეულ პროექტს ინდივიდუალურად მიუდგეს – მასალების შერჩევიდან დაწყებული, სივრცის ერგონომიული და ესთეტიკური სრულყოფით დასრულებული
  • მისი პროფესიული მიდგომა გამოირჩევა დიზაინის თეორიული სიღრმის, თანამედროვე ხედვისა და ფუნქციური, ადამიანზე მორგებული სივრცეების შექმნის პრაქტიკული გამოცდილების ჰარმონიული სინთეზით.
  • ერთ-ერთი პროექტი: https://www.homeis.ge/bina-anjapharidzeze-elene-margvelashvili/

სოფო გოგოლაძე

  • ინტერიერის დიზაინერი 9 წლიანი გამოცდილებით
  • მუშაობდა სახელმწიფო ჰერალდიკის საბჭოში დიზაინის დეპარტამენტის მთავარ სპეციალისტად, ინტერიერის დიზაინერად Index Group-ში, ხოლო ბოლო წლების განმავლობაში წარმატებით ახორციელებს პროექტებს, როგორც ფრილანს დიზაინერი
  • თანამშრომლობდა ისეთ ორგანიზაციებთან, როგორებიცაა: Social Justice Center (ყოფილი EMC), Monte Salotti, Ice Arena Academy, PMCG და სხვ.
  • შექმნილი აქვს არაერთი ინტერიერის დიზაინის პროექტი და მულტიმედიური ვიზუალური კონცეფცია.
  • არის იტალიაში გამართული Florence World Festival. “LIFE BEYOND TOURISM” -ის გრან-პრის მფლობელი პროექტით „Garden in the Sky“
  • პორტფოლიო: https://www.instagram.com/sophiegogoladze_sg/

რეკომენდებული კომპიუტერული მოთხოვნები:

  • Archicad-ისა და 3ds Max-ისთვის:
    პროცესორი (CPU): Intel Core i5 ან AMD Ryzen 5
  • ოპერატიული მეხსიერება (RAM): 16 GB
  • ვიდეო ბარათი (GPU): 4 GB VRAM — (მაგ. NVIDIA GTX 1650 ან უკეთესი)
  • მეხსიერება (Storage): SSD დისკი, მინიმუმ 256 GB
  • ოპერაციული სისტემა: Windows 10 ან 11 (64-bit)
  • ეკრანი: Full HD (1920×1080)
  • კურსდამთავრებული მიიღებს სრულყოფილ საბაზისო ცოდნას ინტერიერის დიზაინის თეორიულ და პრაქტიკულ საფუძვლებზე
  • დაეუბლება სივრცის დაგეგმარების, ფერის, სტილისა და მასალების შერჩევის მთავარ პრინციპებს
  • შეისწავლის Archicad-ისა და 3Ds Max-ის გამოყენებას ინტერიერის გეგმარებისა და ვიზუალიზაციისთვის
  • დამოუკიდებლად შექმნსის დასრულებულ დიზაინ-პროექტს გეგმარებით, 3D მოდელითა და რენდერებით
  • შეიძენს უნარებს, რომლებიც აუცილებელია დიზაინ-პროექტის რეალურ სამუშაო პროცესში ჩასართავად
  • მოემზადება კლიენტთან კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის ძირითადი სტრატეგიებისთვის
  • გაითავისებს პროფესიული ეთიკისა და დიზაინის სფეროში მუშაობის სტანდარტებს

ლექცია 1: შესავალი ინტერიერის დიზაინში

  • ინტერიერის დიზაინის, არქიტექტურისა და დეკორირების გამიჯვნა.
  • დიზაინერის როლი და პასუხისმგებლობა: უსაფრთხოება, ფუნქცია და ესთეტიკა.
  • სივრცის ფსიქოლოგიური გავლენა ადამიანზე.
  • დავალება 1

ლექცია 2: პროფესიული პროგრამების შესავალი (პრაქტიკული)

  • Archicad-ის ინტერფეისის მიმოხილვა: ძირითადი ხელსაწყოები და ბრძანებები.
  • 3Ds Max-ის ინტერფეისის შესავალი: ნავიგაცია და ვიუპორტები.
  • დავალება 2

ლექცია 3: სივრცის გრამატიკა - დიზაინის ელემენტები და პრინციპები

  • დიზაინის ელემენტები: ხაზი, ფორმა, სივრცე, ტექსტურა, ფერი.
  • დიზაინის პრინციპები: ბალანსი, რიტმი, აქცენტი, პროპორცია, ჰარმონია.
  • დავალება 3

ლექცია 4: მოდელირების საფუძვლები (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მუშაობა: კედლები, კარები, ფანჯრები.
  • 3Ds Max-ში ძირითადი მოდელირების ტექნიკები და მარტივი გეომეტრიის შექმნა.
  • დავალება 4

ლექცია 5: საპროექტო ნახაზის კითხვა და შექმნა

  • ნახაზის ტიპები: გეგმა, ჭრილი, ფასადი.
  • მასშტაბი და პირობითი ნიშნები.
  • დავალება 5

ლექცია 6: ნახაზებთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ფენების მართვა და 2D ხედების შექმნა.
  • 3Ds Max-ში კამერების შექმნა და ხედებთან მუშაობა.
  • დავალება 6

ლექცია 7: ერგონომიკა და სივრცის დაგეგმარება

  • ერგონომიკა და ანთროპომეტრიკა: დიზაინი ადამიანის სხეულისთვის.
  • სივრცის ზონირება და ცირკულაციის პატერნები.
  • დავალება 7

ლექცია 8: სივრცის მოდელირება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში 3D ელემენტებთან მუშაობა და მარტივი სტრუქტურების მოდელირება.
  • 3Ds Max-ში 3D მოდელირების ინსტრუმენტების შესავალი და ედიტაბელი პოლი ობიექტების შექმნა.
  • დავალება 8

ლექცია 9: ავეჯის განლაგება და ინტერიერის კომპოზიცია

  • ავეჯის განლაგების სტრატეგიები და ფოკუსური წერტილები.
  • სივრცეების დაყოფა ფუნქციურ ზონებად.
  • ცირკულაციის პატერნები: ინტუიციური და დაუბრკოლებელი ტრაექტორიების შექმნა სივრცეში.
  • დავალება 9

ლექცია 10: ინტერიერის კომპოზიციის აგება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ოთახების შექმნა და ინტერიერის ობიექტების ბიბლიოთეკების გამოყენება.
  • 3Ds Max-ში ავეჯის მოდელების იმპორტი და განლაგება.
  • დავალება 10

ლექცია 11: მასალები და მოსაპირკეთებელი საშუალებები

  • მასალების თვისებები: მყარი და რბილი ზედაპირები.
  • მდგრადი და ეკოლოგიურად სუფთა მასალები.
  • დავალება 11

ლექცია 12: მასალებთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მასალებისა და ტექსტურების გამოყენება.
  • 3Ds Max-ში მასალების და ტექსტურების შესავალი, UV რუკების გამოყენება.
  • დავალება 12

ლექცია 13: სინათლის მეცნიერება და ფერის თეორია

  • განათების დიზაინი: ბუნებრივი და ხელოვნური სინათლის შრეები.
  • ფერის თეორია და ფერთა სქემები.
  • დავალება 13

ლექცია 14: განათებასთან მუშაობა პროგრამებში (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში ინტერიერის განათების დაყენება და ძირითადი ხედების რენდერინგი.
  • 3Ds Max-ში განათების შესავალი და სტანდარტული სინათლის წყაროების გამოყენება.
  • დავალება 14

ლექცია 15: ქეისი I: სამზარეულოს დიზაინი

  • „სამუშაო სამკუთხედი“ და მისი ევოლუცია.
  • მასალების შერჩევა გამძლეობისა და ჰიგიენის მიხედვით.
  • დავალება 15

ლექცია 16: კომპლექსური მოდელირება (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში კომპლექსური სტრუქტურების (საფეხურები, ზღუდეები) მოდელირება.
  • 3Ds Max-ში კომპლექსური 3D მოდელირება სპლაინისა და ედიტაბელი პოლის გამოყენებით.
  • დავალება 16

ლექცია 17: ქეისი II: მისაღები და სასადილო ოთახი

  • მრავალფუნქციური სივრცის დიზაინი.
  • მედია-სისტემების ესთეტიკური ინტეგრაცია.
  • დავალება 17

ლექცია 18: რეალისტური მასალების შექმნა (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მასალების და ტექსტურების სიღრმისეული მართვა.
  • 3Ds Max-ში Corona-ს რენდერის გამოყენებით რეალისტური მასალების (ხე, მეტალი) შექმნა.
  • დავალება 18

ლექცია 19: ქეისი III: საძინებელი და სააბაზანო

  • განათების შრეები განწყობისა და ფუნქციისთვის.
  • „სველი“ და „მშრალი“ ზონები სააბაზანოში.
  • დავალება 19

ლექცია 20: სცენის კომპოზიცია და რენდერინგი (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში კამერის შექმნა და პროექტის რენდერინგი.
  • 3Ds Max-ში კამერისა და სცენის კომპოზიციის დაყენება და რენდერინგი Corona-ს გამოყენებით.
  • დავალება 20

ლექცია 21: პროფესიული პრაქტიკა და პრეზენტაცია

  • კომუნიკაცია დამკვეთთან: ბრიფინგი და საჭიროებების ანალიზი.
  • კონცეპტუალური დიზაინის შემუშავება: მუდბორდები და კონცეპტ-ბორდები.
  • დავალება 21

ლექცია 22: პროექტის მომზადება პრეზენტაციისთვის (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში პროექტის დასრულება და გეგმების ექსპორტი ბეჭდვისთვის.
  • 3Ds Max-ში მაღალი ხარისხის, ფოტორეალისტური რენდერების შექმნა პრეზენტაციისთვის.
  • დავალება 22

ლექცია 23: საბოლოო პროექტი და პერსონალური სტილის განვითარება

  • ძირითადი სტილების მიმოხილვა შთაგონებისთვის.
  • დიზაინ-ფილოსოფიის ჩამოყალიბება.
  • დავალება 23

ლექცია 24: პროექტის ფინალური პრეზენტაცია (პრაქტიკული)

  • Archicad-ში მომზადებული პროექტის სრული დეტალიზაცია.
  • 3Ds Max-ში შექმნილი საბოლოო ფოტორეალისტური რენდერების წარდგენა.

ელენე მარგველაშვილი

  • ინტერიერის დიზაინერი, ბარსელონის არქიტექტურის სკოლის მაგისტრი. მუშაობს  კერძო პროექტებზე, სადაც წარმატებით  აერთიანებს ევროპული დიზაინის სკოლის აკადემიურ ცოდნასა და ადგილობრივ ბაზარზე მუშაობის პრაქტიკულ გამოცდილებას
  • თანამედროვე დიზაინისა და სივრცის კონცეპტუალური დაგეგმარების ღრმა ცოდნა მას შესაძლებლობას აძლევს, თითოეულ პროექტს ინდივიდუალურად მიუდგეს – მასალების შერჩევიდან დაწყებული, სივრცის ერგონომიული და ესთეტიკური სრულყოფით დასრულებული
  • მისი პროფესიული მიდგომა გამოირჩევა დიზაინის თეორიული სიღრმის, თანამედროვე ხედვისა და ფუნქციური, ადამიანზე მორგებული სივრცეების შექმნის პრაქტიკული გამოცდილების ჰარმონიული სინთეზით.
  • ერთ-ერთი პროექტი: https://www.homeis.ge/bina-anjapharidzeze-elene-margvelashvili/

სოფო გოგოლაძე

  • ინტერიერის დიზაინერი 9 წლიანი გამოცდილებით
  • მუშაობდა სახელმწიფო ჰერალდიკის საბჭოში დიზაინის დეპარტამენტის მთავარ სპეციალისტად, ინტერიერის დიზაინერად Index Group-ში, ხოლო ბოლო წლების განმავლობაში წარმატებით ახორციელებს პროექტებს, როგორც ფრილანს დიზაინერი
  • თანამშრომლობდა ისეთ ორგანიზაციებთან, როგორებიცაა: Social Justice Center (ყოფილი EMC), Monte Salotti, Ice Arena Academy, PMCG და სხვ.
  • შექმნილი აქვს არაერთი ინტერიერის დიზაინის პროექტი და მულტიმედიური ვიზუალური კონცეფცია.
  • არის იტალიაში გამართული Florence World Festival. “LIFE BEYOND TOURISM” -ის გრან-პრის მფლობელი პროექტით „Garden in the Sky“
  • პორტფოლიო: https://www.instagram.com/sophiegogoladze_sg/

რეკომენდებული კომპიუტერული მოთხოვნები:

  • Archicad-ისა და 3ds Max-ისთვის:
    პროცესორი (CPU): Intel Core i5 ან AMD Ryzen 5
  • ოპერატიული მეხსიერება (RAM): 16 GB
  • ვიდეო ბარათი (GPU): 4 GB VRAM — (მაგ. NVIDIA GTX 1650 ან უკეთესი)
  • მეხსიერება (Storage): SSD დისკი, მინიმუმ 256 GB
  • ოპერაციული სისტემა: Windows 10 ან 11 (64-bit)
  • ეკრანი: Full HD (1920×1080)

1350 ₾

(განვადებით თვეში 30 ლარიდან)

გჭირდება რჩევა?
ჩვენი ოპერატორი კავშირზეა