Meta ედვერთაიზინგი

კურსის მიზანი

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს დაიწყოს კარიერა ციფრული მარკეტინგის/ედვერთაიზინგის მიმართულებით, ან აქვს მცირე ბიზნესი და სურს, დამოუკიდებლად გაარეკლამოს საკუთარი სერვისი თუ პროდუქცია. კურსის მიზანია სტუდენტებს მისცეს როგორც თეორიული, ისე პრაქტიკული ცოდნა Meta-ს პლატფორმებზე რეკლამირების შესახებ. მიღებული ცოდნით კურსდამთავრებულები შეძლებენ დამოუკიდებლად შექმნან და მართონ შედეგზე ორიენტირებული ციფრული კამპანიები. 

  • კურსის დამთავრების შემდეგ სტუდენტი დამოუკიდებლად შეძლებს Meta-ს ბიზნეს და სარეკლამო ანგარიშების შექმნას და მოწესრიგებას
  • შეძლებს ბიზნეს საჭიროებებზე მორგებული სარეკლამო სტრატეგიის გაწერას და აღსრულებას
  • შეძლებს სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტურად მართვას
  • შექმნის და მართავს რეკლამებს Ads Manager-ის გამოყენებით, შეძლებს რეკლამის ანალიზს და ოპტიმიზაციას შედეგების გასაუმჯობესებლად 
  • გამოიყენებს Meta Pixel-სა და Conversion API-ს კონვერსიების გასაზომად
  • კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა სერტიფიკატი

ლექცია 1: შესავალი

  • Meta-ს პლატფორმების მიმოხილვა: Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network, Whatsapp.
  • რატომ გვჭირდება რეკლამირება Meta-ს პლატფორმებზე? Paid vs Organic.
  • Business Portfolio-ს შექმნა და მოწესრიგება: ბიზნეს გვერდების დამატება, წვდომების გაზიარება, როლების გადანაწილება.

ლექცია 2: Ad Manager - სარეკლამო ექაუნთის მართვა, კამპანიის ტიპები

  • Ad Account - Meta-ს სარეკლამო ექაუნთის შექმნა
  • გადახდის პარამეტრების მოწესრიგება - ბიზნეს ინფორმაციის შევსება
  • კამპანიის ტიპები და მათი დანიშნულება (Awareness, Traffic, Engagement, Leads, Sales)
  • კამპანიის სტრუქტურა - მაგალითები

ლექცია 3: კამპანიების შექმნა და აუდიტორიების შერჩევა

  • Awareness | Engagement | Traffic - ცნობადობა და ჩართულობის გაზრდა
  • Leads - ლიდების ფორმის შექმნა და სტრატეგიები
  • Sales - Dynamic Product Ads
  • Audience Manager - აუდიტორიების შექმნა (Core, Custom, Lookalike, Advantage+)
  • რემარკეტინგი: მომხმარებლების დაბრუნების სტრატეგიები

ლექცია 4: Marketing Funnel და სარეკლამო ფორმატები

  • მარკეტინგული ძაბრი და მისი გამოყენება
  • რეკლამის ფორმატები: ფოტო, ვიდეო, Carousel, Instant Experience, Collection Ads
  • საუკეთესო პრაქტიკები კრეატივისა და ტექსტისთვის (Ratio, Hooks, CTA)
  • Placement-ების ოპტიმიზაცია
  • Ad Policies - Meta-ს წესები და შეზღუდვები

ლექცია 5: Meta Pixel და CAPI (Conversion API)

  • Meta Pixel-ის ინტეგრაცია და გამოყენება
  • Aggregated Event Measurement & Conversions API
  • Standard vs Custom Events
  • Conversion Tracking და Debugging

ლექცია 6: Commerce Manager, ბიუჯეტირება, A/B ტესტირება

  • Commerce Manager - პროდუქციის კატალოგის შექმნა და მართვა
  • Catalogue-სა და Data Feed-ის შექმნა
  • ბიუჯეტის განაწილების სტრატეგიები
  • Bidding სტრატეგიები: Lowest cost, cost cap, bid cap
  • A/B ტესტირება

ლექცია 7: ანალიტიკა და რეპორტინგი

  • კამპანიის შედეგების დეტალური ანალიზი და ოპტიმიზაცია
  • კამპანიების მასშტაბირების სტრატეგიები (Scaling)
  • Attribution settings (1-day click, 7-day click და სხვ.)
  • რეპორტის მომზადება (Reports & Breakdown)

ლექცია 8: ფინალური პრეზენტაციების წარდგენა და განხილვა

  • ქეთევან ასლანიშვილი არის ციფრული მარკეტერი Silk Bank-ში
  • აქვს 7 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე
  • უთანამშრომლია 40-მდე ქართულ ბრენდთან სხვადასხვა ინდუსტრიიდან, მათ შორის: რითეილი, ელ-კომერცია, ფინანსური ინსტიტუტები, სამშენებლო-დეველოპერული კომპანიები, ავტოინდუსტრია და მრავალი სხვა.
  • მუშაობდა კომპანიებში: TNET, Kraken, Domino, Tegeta
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ketevan-aslanishvili/
  • ვებსაიტი: https://www.ketevanads.space/
  • სასურველია ინგლისურის ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა
  • კურსის დამთავრების შემდეგ სტუდენტი დამოუკიდებლად შეძლებს Meta-ს ბიზნეს და სარეკლამო ანგარიშების შექმნას და მოწესრიგებას
  • შეძლებს ბიზნეს საჭიროებებზე მორგებული სარეკლამო სტრატეგიის გაწერას და აღსრულებას
  • შეძლებს სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტურად მართვას
  • შექმნის და მართავს რეკლამებს Ads Manager-ის გამოყენებით, შეძლებს რეკლამის ანალიზს და ოპტიმიზაციას შედეგების გასაუმჯობესებლად 
  • გამოიყენებს Meta Pixel-სა და Conversion API-ს კონვერსიების გასაზომად
  • კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა სერტიფიკატი

ლექცია 1: შესავალი

  • Meta-ს პლატფორმების მიმოხილვა: Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network, Whatsapp.
  • რატომ გვჭირდება რეკლამირება Meta-ს პლატფორმებზე? Paid vs Organic.
  • Business Portfolio-ს შექმნა და მოწესრიგება: ბიზნეს გვერდების დამატება, წვდომების გაზიარება, როლების გადანაწილება.

ლექცია 2: Ad Manager - სარეკლამო ექაუნთის მართვა, კამპანიის ტიპები

  • Ad Account - Meta-ს სარეკლამო ექაუნთის შექმნა
  • გადახდის პარამეტრების მოწესრიგება - ბიზნეს ინფორმაციის შევსება
  • კამპანიის ტიპები და მათი დანიშნულება (Awareness, Traffic, Engagement, Leads, Sales)
  • კამპანიის სტრუქტურა - მაგალითები

ლექცია 3: კამპანიების შექმნა და აუდიტორიების შერჩევა

  • Awareness | Engagement | Traffic - ცნობადობა და ჩართულობის გაზრდა
  • Leads - ლიდების ფორმის შექმნა და სტრატეგიები
  • Sales - Dynamic Product Ads
  • Audience Manager - აუდიტორიების შექმნა (Core, Custom, Lookalike, Advantage+)
  • რემარკეტინგი: მომხმარებლების დაბრუნების სტრატეგიები

ლექცია 4: Marketing Funnel და სარეკლამო ფორმატები

  • მარკეტინგული ძაბრი და მისი გამოყენება
  • რეკლამის ფორმატები: ფოტო, ვიდეო, Carousel, Instant Experience, Collection Ads
  • საუკეთესო პრაქტიკები კრეატივისა და ტექსტისთვის (Ratio, Hooks, CTA)
  • Placement-ების ოპტიმიზაცია
  • Ad Policies - Meta-ს წესები და შეზღუდვები

ლექცია 5: Meta Pixel და CAPI (Conversion API)

  • Meta Pixel-ის ინტეგრაცია და გამოყენება
  • Aggregated Event Measurement & Conversions API
  • Standard vs Custom Events
  • Conversion Tracking და Debugging

ლექცია 6: Commerce Manager, ბიუჯეტირება, A/B ტესტირება

  • Commerce Manager - პროდუქციის კატალოგის შექმნა და მართვა
  • Catalogue-სა და Data Feed-ის შექმნა
  • ბიუჯეტის განაწილების სტრატეგიები
  • Bidding სტრატეგიები: Lowest cost, cost cap, bid cap
  • A/B ტესტირება

ლექცია 7: ანალიტიკა და რეპორტინგი

  • კამპანიის შედეგების დეტალური ანალიზი და ოპტიმიზაცია
  • კამპანიების მასშტაბირების სტრატეგიები (Scaling)
  • Attribution settings (1-day click, 7-day click და სხვ.)
  • რეპორტის მომზადება (Reports & Breakdown)

ლექცია 8: ფინალური პრეზენტაციების წარდგენა და განხილვა

  • ქეთევან ასლანიშვილი არის ციფრული მარკეტერი Silk Bank-ში
  • აქვს 7 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე
  • უთანამშრომლია 40-მდე ქართულ ბრენდთან სხვადასხვა ინდუსტრიიდან, მათ შორის: რითეილი, ელ-კომერცია, ფინანსური ინსტიტუტები, სამშენებლო-დეველოპერული კომპანიები, ავტოინდუსტრია და მრავალი სხვა.
  • მუშაობდა კომპანიებში: TNET, Kraken, Domino, Tegeta
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ketevan-aslanishvili/
  • ვებსაიტი: https://www.ketevanads.space/
  • სასურველია ინგლისურის ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა

590 ₾

(განვადებით თვეში 30 ლარიდან)

გჭირდება რჩევა?
ჩვენი ოპერატორი კავშირზეა